• Join us on Discord! To get all the info you may need click here!

GENERAL NO SE QUE ......................AblazinEagle

silvia

Regular Poster
hola NITRO ..... (( ABAJO TE LO TRADUJE POR SI ALGO NO ENTIENDES ))
el jugador general???????? (no recuerdo el nombre entero)
que es ..AblazinEagle

ayer ..por la tarde estuvo insultando y diciendo estupideces a varios jugadores y ami tambien ,pero no le hice caso , ((GRAN CONSEJO DE ICESKATER PERO A VECES NO ME FUNCIONA))

1 por que no queria entrar a discutir
2 porque no entendia todas las estupideces que ladra este hijo de puta (que luego vi el cha log y SUERTE QUE NO ENTENDIA LO QUE ME DIJO EN EL INSTANTE SINO LO PRENDO FUEGO )

luego por la noche entre a jugar y al rato entro el subnormal este
y desde el minuto cero empezo a ladrar ..empezo a insultarme y le adverti.... en el momento que le avise ya empezo a llamarme puta ..y pasa lo que pasa si metes los dedos en el enchufe ..te llevas premio.. ... y eso que le advirtieron otros jugadores que parara

te dejo los chat log..
mira las horas y la gente que insulta

idiot
cabrona
puttana
drogadicta
algo sobre mi madre
bla bla bla bla bla
insultos a otros jugadores... a mi ..a wr littel mary otros mas

obvio que despues de insultarme y hablar de mi todo el rato por la tarde y por la noche
me quede sin medicacion y me cague en su puta madre 100 veces y mas ..logico

hi NITRO
the general player ???????? (I do not remember the whole name)
what is ..AblazinEagle

yesterday ... in the afternoon he was insulting and saying stupid things to several players and also to me, but I ignored him, (( GREAT COUNCIL OF ICESKATER BUT SOMETIMES IT DOES NOT WORK))

1 because I did not want to enter to discuss
2 because I did not understand all the stupid things that this son of a bitch barks (that soon I saw the cha log and LUCK THAT HE DID NOT UNDERSTAND WHAT HE SAID ME IN THE INSTANT BUT IT FIRED IT FIRE)

then at night I went to play and after a while the subnormal came in
and from the minute zero I started to bark ... I started insulting myself and I warned him ... the moment I told him he started calling me bitch ... and what happens if you put your fingers in the plug ... you have won .. ... and what other players warned him to stop

I leave the chat log ..
look at the hours and the people who insult

idiot
cabrona
puttana
drug addict
something about my mother
blah blah blah blah blah
insults to other players ... to my ..a wr littel mary others more

obvious that after insulting me and talking about me all the time in the afternoon and evening
I ran out of medication and I shit on his fucking mother 100 times and more ...

UN SALUDO NITRO